RegioBank bestaat al meer dan 100 jaar en nog steeds zijn hun zelfstandig adviseurs een vertrouwd gezicht in de buurt. Dit wilde RegioBank graag onder de aandacht brengen door middel van een bijzondere campagne.

Quick Recap

Tijdloze Commercial

Even tijdloos als RegioBank zelf. Een concept waar nog jaren gebruik van gemaakt kan worden.

Beeld & Regie

Een doordacht script waarin de kernwaarden van RegioBank subtiel in beeld en gevoel overgebracht worden.

Campagne

Video en content uitgerold in meerdere formats voor gestroomlijnde advertising.

Cross Media

Onze edits zijn gericht op content geschikt voor elk specifiek kanaal.

Het Project

In 2020 vierde RegioBank hun 100-jarig bestaan en dat mocht niet onopgemerkt voorbijgaan. Een groot project voor ASEGA om deze festiviteit de uiting te geven die het verdient en op alle kanalen te zorgen voor een groot bereik. De campagne die hieruit voortvloeide haakt in op het vertrouwde gevoel dat de bank inmiddels een eeuw in de buurt bewerkstelligt. Het gaf ons de uitgelezen mogelijkheid om uit te pakken met een commercial en deze op verschillende manieren in te zetten.

De Commercial

ASEGA heeft voor RegioBank de mouwen opgestroopt en binnen het project niets aan toeval overgelaten. Precies wat een campagne van dit formaat nodig heeft. Dit begint aan de tekentafel voor een passend concept en eindigt met het adverteren van de juiste content op het juiste moment. In between is de juiste project- en productieplanning essentieel. Hierin nemen we script, shoot, edit, muziek en de voice-over voor onze rekening. Geheel in stijl voegen we het woord bij het beeld met social content geschikt voor meerdere kanalen.

Dit heeft ertoe geleid dat het materiaal vandaag de dag nog gebruikt wordt en even tijdloos is als RegioBank zelf.

Over RegioBank

RegioBank is een Nederlandse bank die zich richt zich op lokale dienstverlening. De bank streeft naar een ‘buurtzaam’ klimaat, waarin mensen elkaar ontmoeten, samenwerken en de lokale betrokkenheid wordt gestimuleerd. Als vertrouwde bank in de buurt dragen ze bij aan een prettige woon-, werk- en leefomgeving door bankzaken lokaal toegankelijk te maken. Door middel van samenwerking met lokale Zelfstandig Adviseurs heeft de bank locaties door heel Nederland.

Let's create together!

Thomas de Heer 1

''Artificial intelligence is het buzzword van de afgelopen jaren. ChatGPT taalmodellen of imagegeneratoren zals Dall-e zijn krachtige tools. En dat is precies wat ze blijven, tools. Echt impact maken vereist precisiewerk van mensen met een scherpe visie en focus op jouw marketing doelen. Laat ASEGA jouw merk écht kennen!''

Thomas de Heer
Art Director