Hoe verbeter je op een creatieve manier de winkelervaring voor de bezoeker? In opdracht van Wereldhave speelde ASEGA een belangrijke rol in de Social-Marketingstrategie van een project dat antwoord gaf op deze vraag; de Be Your Selfie Tour.

Quick recap

Self(ie)less


ASEGA is sterk in samenwerken. Vastgoedcommunicatie is onze specialiteit!

Design & Editing


Teasers, sliders, foto's, posts,.. .. .. you name it, we edit.

Digital Content


Online ontzorgd op gebied van social media, webcare en advertising.

Engagement Goals!


Kwalitatief sterke en meetbare content om marketingdoelstellingen te bewaken.

Het Project

Een bezoek aan een winkelcentrum moet een uitnodigende en vermakelijke ervaring zijn. Wereldhave vroeg meerdere partijen, waaronder ASEGA, een uniek concept te ontwikkelen dat de winkelervaring op een creatieve manier zou verbeteren. Het resultaat is de Be Your Selfie Tour: dertien verschillende kamers met unieke en opvallende inrichtingen, waar bezoekers op de foto kunnen.

ASEGA was verantwoordelijk voor verschillende soorten digitale content: de campagne en strategie op sociale media, webcare en advertising, promotieacties in samenwerking met ondernemers en de ontwikkeling van de promotievideo.

 

 

Social Media marketing voor de Be Your Selfie Tour Campagne voor Wereldhave
Fotografie voor de Be Your Selfie Tour Campagne voor Wereldhave
Fotografie voor de Be Your Selfie Tour Campagne voor Wereldhave
Social Media marketing voor de Be Your Selfie Tour Campagne voor Wereldhave
Fotografie voor de Be Your Selfie Tour Campagne voor Wereldhave

De Campagne

De BYST tour en de crossmediale campagne heeft ervoor gezorgd dat de winkelervaring voor de klant op meerdere vlakken dat beetje extra heeft. De social marketingstrategie en bijbehorende content van ASEGA is op verschillende media gepost en wordt ingezet tot de afloopdatum van het project. Mede hierdoor wordt de tour ontzettend goed bezocht en kunnen we met recht van een succes spreken. 

Over Wereldhave

Vastgoedorganisatie Wereldhave richt zich op de winkelcentra in Nederland die dominant zijn in hun verzorgingsgebied. Het Nederlandse winkelcentrum portfolio bestaat uit elf winkelcentra. ASEGA is preferred partner op het gebied van contentmarketing en contentproductie.

Let's work together!

Projectmanager Femke Vesters

''Jouw visie van A tot Z werkelijkheid laten worden? Daar ligt onze kracht. Met ons veelzijdige, creatieve team denken wij mee over je concept en zorgen we dat dit ook tot uitvoer wordt gebracht. Neem vandaag nog contact met ons op en bekijk wat wij voor jouw merk kunnen doen!''

Femke Vesters
Contentmanager