Quick Recap
Online Videocampagne
Grootschalige campagne via elk denkbaar online medium.
Buurtzaam
Het begrip effectief geïntroduceerd aan Nederland.
Videografie
24 video's in een tijdsbestek van 4 maanden!
Échte verhalen
Lokale ondernemers in de schijnwerpers over wat buurtzaamheid voor hen betekent.
Het Project
ASEGA was verantwoordelijk voor de gehele productie van de video’s, waarin lokale ondernemers en Zelfstandig Adviseurs van RegioBank door heel Nederland werden geportretteerd om te laten zien wat Buurtzaam voor hen betekent. De voornaamste uitdaging lag in de grootschaligheid van het project. Het strekte zich uit over verschillende Nederlandse provincies. Binnen een termijn van vier maanden bracht ASEGA 24 video’s tot leven.
Het Effect
Dankzij deze campagne heeft RegioBank het concept “Buurtzaam” effectief kunnen laden bij klanten, met de nadruk op hun lokale betrokkenheid. Het resultaat is een uitgebreide online videocampagne die op grote schaal wordt ingezet. Hierbij worden lokale ondernemers en Buurtzame initiatieven in de schijnwerpers gezet, die met de hulp van RegioBank bijdragen aan een aangename leefomgeving en een financieel gezonde buurt.
Over RegioBank
RegioBank is een Nederlandse bank die zich richt zich op lokale dienstverlening. De bank streeft naar een ‘buurtzaam’ klimaat, waarin mensen elkaar ontmoeten, samenwerken en de lokale betrokkenheid wordt gestimuleerd. Als vertrouwde bank in de buurt dragen ze bij aan een prettige woon-, werk- en leefomgeving door bankzaken lokaal toegankelijk te maken. Door middel van samenwerking met lokale Zelfstandig Adviseurs heeft de bank locaties door heel Nederland.
Let's work together!
''Voor veel klanten vertellen wij verhalen van echte mensen. Dat verreist aandachtig luisteren, om zo tot de kern van het verhaal te komen die het best aansluit bij de klant. Neem contact met ons op, en laat oprechte ervaring spreken voor je brand.''