Het door ASEGA ontworpen campagnebeeld stelt SOS Kinderdorpen in staat een prachtig kinderboek te adverteren en daardoor het verhaal van Flavia aan heel Nederland vertellen.

Quick Recap

De Nieuwe Gevers


Getting meaningful work done. Together with ASEGA.

Grafisch Design


10 opgeleverde promotie assets incl. visuals voor de website en nieuwsbrief, ads en social media post templates

Ondersteuning Campagne


Onze creativiteit met liefde ingezet voor het goede doel van SOS Kinderdorpen

Boodschap


“Mijn boodschap voor kinderen is: volg je dromen en stel niks uit. Geniet van elk moment in je leven.” - Flavia

Het Project

Kim-Lian viert het 60 jarig bestaan van SOS Kinderdorpen met een speciaal kinderboek met illustraties van haar 16-jarige dochter Ronja. Het boek is geïnspireerd door Flavia’s verhaal uit Guinea-Bisseau, die verliefd werd op voetballen in een SOS kinderdorp in Chanchungo toen zij 8 jaar was. Flavia’s doorzettingsvermogen resulteerde in een felbegeerde plek in het nationale jeugdteam van Guinee-Bisseau en uiteindelijk een cruciale goal die haar team de Africa Cup bezorgde!

Het gratis boek wordt cadeau gegeven bij online donaties aan SOS Kinderdorpen. ASEGA steunde het project door het campagnebeeld te ontwerpen en de visuals voor wervende ads, social media posts, websitebanners en de nieuwsbrief aan te leveren. 

Campagnebeelden Kinderboek 4
Campagnebeelden Kinderboek 2
Campagnebeelden Kinderboek 3
Campagnebeelden Kinderboek 5

Het goede doel

ASEGA zet zich in voor een betere wereld door onze creativiteit in te zetten voor het goede doel. Door deze campagne te ondersteunen, willen we bijdragen aan het belangrijke werk van SOS Kinderdorpen en helpen om het verhaal van Flavia bij een breed publiek onder de aandacht te brengen. Ieder kind verdient een veilige en liefdevolle omgeving en met dit project dragen we ons steentje bij aan een betere toekomst voor kwetsbare kinderen wereldwijd. 

Over SOS Kinderdorpen

Wereldwijd staat 1 op de 10 kinderen er alleen voor, zonder familie die voor hen zorgt. SOS Kinderdorpen zet zich in voor kinderen zonder ouderlijke zorg en kinderen die het risico lopen deze te verliezen. Zonder veilige en sterke familie liggen problemen als kinderhandel, kinderarbeid, hongersnood en kindermisbruik op de loer. En hebben ze geen kans om naar school te gaan en een betere toekomst op te bouwen. SOS Kinderdorpen is wereldwijd actief, in 130 landen en gebieden, met lokale, ervaren medewerkers.  

Let's work together!

Managing Director Frank van Bergen

"Wil je de contentmarketing van jouw bedrijf graag uitbesteden aan een creatief bureau, met korte lijntjes en hoge output? Wij vertellen het verhaal van jouw organisatie en bouwen zo verder aan jouw merk. Interesse? Dan maak ik graag kennis met je onder het genot van een koffie!"

Frank
Owning & Managing Director