Voor lancering van de December Cadeaumaand campagne verzorgde ASEGA een volledig mediaplan én contentcreatie voor de elf centra van Wereldhave. Van concept tot uitvoering en van social media content tot videocommercial.

Quick Recap

Commercial

Een cinematische commercial, vertaald naar 11 lokale versies.

Storytelling

Een familiair verhaal perfect gevangen in de kerstgedachte.

December Contentmaand!

231 social posts aan content met fotografie uit 11 winkelcentra!

Engagement

Hoe grijp je de consument beter dan met een warme kerstvideo?

Het Project

Als vaste contentmarketingpartner van Wereldhave is ASEGA betrokken bij alle campagnes die gelanceerd worden in de centra, verspreid over heel Nederland. Door in de centra content op te halen met ons video- en fotografieteam, zorgen we voor een lokale touch van alle content die geproduceerd wordt. Engagement en conversie zijn hier doorgaans de speerpunten.

Een online commercial ondersteunde in dit geval de December Cadeaumaand campagne. Er is gekozen om één mastervideo te produceren waarvan 11 versies zijn gemaakt met behulp van lokale elementen gericht op specifieke centra. Het project omvatte zodoende de volledige productie van de video, de inzet met behulp van een volledig mediaplan en de aftercare. 

Still uit de videoproductie voor de December Cadeaumaand Campagne voor Wereldhave
Still uit de videoproductie voor de December Cadeaumaand Campagne voor Wereldhave
Still uit de videoproductie voor de December Cadeaumaand Campagne voor Wereldhave
Still uit de videoproductie voor de December Cadeaumaand Campagne voor Wereldhave
Social Media marketing voor de December Cadeaumaand Campagne voor Wereldhave

De Commercial

Een goed mediaplan begint bij de juiste content en content begint bij een concept. Met name in de decembermaand speelt storytelling hierin een grote rol. ASEGA heeft het hele proces voor de December Cadeaumaand commercial overzien. We hebben het dan over het script, de casting, de daadwerkelijke productie én de volledige edit. Overal druipt de kerstgedachte vanaf. 

Door onze productie doordacht in te steken is het ons gelukt om 11 lokaal ingestoken versies van de video te maken en tegelijkertijd kosten efficiënt te blijven. Hiervan zijn snippets ge-edit welke bruikbaar waren voor zowel payed als owned kanalen. De lokaal getargette video’s bereikten hiermee een publiek van meer dan anderhalf miljoen mensen. Safe to say dat de campagne voor ontzettend veel exposure en engagement hebben gezorgd op de online kanalen.

Over Wereldhave

Vastgoedorganisatie Wereldhave richt zich op winkelcentra in Nederland die dominant zijn in hun verzorgingsgebied. Het Nederlandse winkelcentrumportfolio bestaat uit elf winkelcentra. ASEGA is preferred partner op het gebied van contentmarketing en contentproductie.

Let's create together!

Contentmanager Nivine Khiter

''Creatief, betrouwbaar en dynamisch, dat is ASEGA. Met een team vol verschillende expertises gaan wij geen uitdaging uit de weg. Wij zijn hét vernieuwende bureau met een hart voor (online-) marketing waar jij naar op zoek bent!''

Nivine Khiter
Sr. Content Manager