In de centra van Wereldhave kan je naast de dagelijkse boodschappen en fashion ook terecht voor je gezondheid en selfcare. Met een pakkende campagne, gericht op een fitte levensstijl motiveren Wereldhave en ASEGA de shoppende bezoeker tot gezondere keuzes.

Quick Recap

Online Commercial

Omdat shoppen ook cardio is!

Crossmediale Campagne

Een arsenaal aan design, copy, foto- én videografie, ingezet via meerdere kanalen.

In-Center Designs

Vloerstickers met 20 toegankelijke fit-tips tijdens het shoppen!

Gebundelde Kracht

Lokale ondernemers die met hun producten bijdragen aan de identiteit van de campagne!

Het Project

In januari start jaarlijks de Fit&Zo campagne, gefocust op een gezonde levensstijl. Deze campagne richt zich op de subtiele veranderingen die je kunt ondernemen om gezonder en fitter door het leven te gaan. Aan ASEGA de opdracht tot de creatie van content en de cross-mediale inzet hiervan. Het startsein voor ons team om los te gaan!

Als vaste contentmarketingpartner van Wereldhave is ASEGA betrokken bij alle campagnes die gelanceerd worden in de centra, verspreid over heel Nederland. Door in de centra content op te halen met ons video- en fotografieteam, zorgen we voor een lokale touch voor alle content die geproduceerd wordt.

Foto- en videoproductie voor de Fit&Zo Campagne voor Wereldhave
Vloerstickers voor de Fit&Zo Campagne voor Wereldhave
Social Media marketing voor de Fit&Zo Campagne voor Wereldhave
Social Media marketing voor de Fit&Zo Campagne voor Wereldhave

De Campagne

Met een campagne van twee maanden, verspreid over meerdere platforms en kanalen, heeft Wereldhave duizenden mensen bereikt met kleine tips en tricks om je leven gezonder in te richten. Met Sophie de ‘fit-influencer’ uit de online commercial als leidraad voor de campagne, hebben we enorm veel content gecreëerd: Nieuwsbrieven ter aankondiging, fitvlogs met extra aandacht voor de lokale ondernemers, vloerstickers met 20 verschillende fit-tips, posts in het kader van een fitte en gezonde levensstijl, stories met een ‘fit-alarm’ én waren we aanwezig op de eventdagen waar verenigingen een sportdemo gaven.

Over Wereldhave

Vastgoedorganisatie Wereldhave richt zich op winkelcentra in Nederland die dominant zijn in hun verzorgingsgebied. Het Nederlandse winkelcentrumportfolio bestaat uit elf winkelcentra. ASEGA is preferred partner op het gebied van contentmarketing en contentproductie.

Let's work together!

Rik Jansen Wereldhave

''ASEGA is al jaren onze gewaardeerde partner op het gebied van online- en social media content voor 11 winkelcentra in Nederland. Samen zorgen we het hele jaar door voor up-to-date kanalen, aantrekkelijke en activerende content voor de centra en sterke promotie van onze partners. De werkzaamheden variëren van content maken op locatie tot het opzetten van nieuwe campagnes of interne video en nieuwsbrieven. ASEGA werkt snel en functioneert echt als een verlengstuk voor onze Digital Marketing Managers!"

Rik Janssen
Head of Marketing - Wereldhave
team Lead Lian Verkoeyen

''Ben je op zoek naar een dynamisch team dat jouw merk tot leven brengt in de altijd innoverende wereld van marketing? Bij ASEGA gaan we verder dan alleen creativiteit; we vertalen jouw visie naar tastbare resultaten. Of het nu gaat om branding, marketingstrategieën of digitale transformatie, wij staan voor je klaar. Ontdek hoe wij jou kunnen helpen jouw doelen te bereiken!"

Lian Verkoeyen
Client & Team Lead