In september 2023 werden de winkelcentra van Klépierre door een rebranding in een volledig nieuwe jas gestoken. Met de slogan 'Always something to discover' was het aan ASEGA om de bezoekers deze nieuwe stijl te laten ontdekken.

Quick Recap

Advies & Implementatie

Advies, implementatie en vervolgens beheer, een total care-package.

Social Templates

Op basis van voorgaande resultaten creëren we onze eigen guidelines voor de toekomst!

Samenwerking

Een nauwe samenwerking voor het beste resultaat. Het distillaat van wensen en advies.

Brandbook of speelveld?

Binnen de lijnen van het brandbook gaat ons team all-out!

Het Project

ASEGA is voor Hoog Catharijne en Alexandrium Shopping Center de vaste partner als het gaat om vastgoedmarketing. Eind 2023 was het aan ons de taak om de rebranding van Klépierre te implementeren in deze winkelcentra. Binnen de kaders van een gloednieuw brandbook kregen we de vrije hand om guidelines te creëren voor passende online content en alle in-mall communicatie hierop aan te passen. 

Design van gevels na rebranding voor winkelcentrum Hoog Catharijne
Nieuw design van giftcard na rebranding voor winkelcentrum Hoog Catharijne
Design van de giftcard na rebranding voor winkelcentrum Hoog Catharijne
Design van gevels na rebranding voor winkelcentrum Hoog Catharijne
Design van de app na rebranding voor winkelcentrum Hoog Catharijne

Implementatie

Met onze ervaring en expertise in social media zijn de guidelines voor de online kanalen van Hoog Catharijne en Alexandrium Shopping Center volledig door ASEGA bedacht en geïmplementeerd. Om ons advies te staven hebben we gekeken naar de resultaten van voorgaande jaren, wat resulteerde in een ‘less is more’ strategie. Rekening houdend met het brandbook is er een voorstel gedaan voor nieuwe templates, die on- én offline ingezet worden. 

Onze werkzaamheden zijn na het advies over, en de implementatie van de rebranding nog niet gestopt. Ook het beheer van de strategie met passende content behoort tot ons arsenaal. Onze fotografen zijn wekelijks op locatie om content te schieten, zodat we die op de juiste manier in kunnen zetten op de online kanalen. Op deze manier blijven we betrokken bij zowel de doelgroep als de stakeholders. 

Over Klépierre

Klépierre is Europees marktleider op het gebied van winkelcentra en combineert property development en asset management skills. Het portfolio bestaat uit winkelcentra in 12 Europese landen, goed voor ruim een miljard bezoekers op jaarbasis. ASEGA is al jaren preferred supplier van Klépierre en verzorgt de online marketing van niet alleen Hoog Catharijne Utrecht, maar ook Alexandrium Shopping Center Rotterdam.

Let's create together!

Senior Contentmanager Gaby Noordanus

"Wij bieden een toegewijd, eerlijk en betrouwbaar team dat altijd klaarstaat om met je mee te denken. Laten we samen aan de slag gaan om jouw verhaal te vertellen op het gebied van branding, marketing of digitale transformatie. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek wat we voor jou kunnen betekenen!"

Gaby Noordanus
Sr. Contentmanager