Type commercials
Branding commercials
Gericht op imagebuilding en het versterken van het merk of om de naamsbekendheid van het merk te vergroten.
Product commercials
Om de voordelen en het gebruik van het product duidelijk te maken of om te benadrukken waarom jouw product beter is.
Promotionele commercials
Promoten van tijdelijke aanbiedingen, kortingen of verkoopacties bijv. tijdens specifieke periodes.
Emotionele commercials
Met storytelling om een emotionele connectie met het publiek te maken en een positieve associatie met het merk te creëren.
Infomercials
Gedetailleerde advertenties die in gaan op de kenmerken van een product/dienst. Gericht op directe verkoop, met een duidelijke call-to-action.
Native advertising
Ontworpen om naadloos te integreren op het medium waarin ze verschijnen, zoals gesponsorde content op social media of websites.
Testimonial commercials
Ervaringen van klanten of bekende personen om vertrouwen op te bouwen, het imago te versterken of een bredere doelgroep aan te spreken.
Proces videoproductie
Om constructief aan een videoproductie te kunnen werken, heb je een gezamenlijke inspanning van creativiteit, communicatie en planning nodig. Van het eerste idee tot de uiteindelijke edit, elk onderdeel draagt bij aan de realisatie van een kwalitatief eindproduct.
Door helder te communiceren met de klant, taken onderling effectief te verdelen en open te staan voor feedback, zorgen we voor een dynamisch proces waarin ideeën tot leven komen en elke stap zorgvuldig wordt bepaald. Het resultaat is een samenhangende productie waarin concept en creatie samenkomen om een krachtig verhaal te vertellen.
Stappenplan
-
01.
Brainstormsessie met de klant
-
02.
Conceptontwikkeling en scripting
-
03.
Planning en productie
-
04.
Montage en feedback
-
05.
Oplevering en evt. implementatie
-
06.
Marketing en promotie
Kosten commercial
De kosten van videoproducties kunnen sterk variëren, afhankelijk van het type video en de complexiteit ervan. Een simpele advertentie of een vlog voor social media kan relatief goedkoop te realiseren zijn, terwijl een professionele commercial of documentaire wat duurder uitvalt.
Factoren zoals de lengte van de video, concepting en planning in de pre-productiefase, het aantal draaidagen, de inzet van acteurs en post-productie werkzaamheden zoals de duur van de edit, spelen allemaal een rol in het kostenplaatje. Door deze elementen goed af te stemmen op het doel van de video, vinden we een passende balans tussen kwaliteit en kosten.