De creatie van een kwalitatieve visuele identiteit is de investering absoluut waard! Bekijk hieronder welk type grafisch design het best bij je behoeften past.

Typen grafisch design

Onze in-house designers staan je bij met een breed scala aan mogelijkheden voor:

Visual Identity


Creatie van visuele elementen die een merk vertegenwoordigen zoals logo's of een volledig brandbook.

Marketing & Reclame


Promotie van producten of diensten om de doelgroep te bereiken en te overtuigen.

Publicaties


Lay-out en design voor gedrukte en digitale publicaties van bijv. tijdschriften of nieuwsbrieven.

User Interface (UI)


Ontwerp van interfaces voor digitale producten die gebruiksvriendelijk én esthetisch zijn.

Verpakkingsdesign


Ontwerp van productverpakkingen om ze aantrekkelijk en functioneel te maken.

Animatie & Motion Graphics


Creatie van bewegende grafische elementen voor verschillende digitale media.

Alpin Times Magazine
Design van de app na rebranding voor winkelcentrum Hoog Catharijne
Fotografie voor rebranding huisstijl Cocktail Lab

Design op maat

Om constructief aan een grafisch design te kunnen werken, heb je een gezamenlijke inspanning van creativiteit en communicatie nodig. Van het eerste idee tot het uiteindelijke design, elk onderdeel draagt bij aan de realisatie van een kwalitatief eindproduct.

Door helder te communiceren met de klant en open te staan voor feedback, zorgen we voor een dynamisch proces waarin ideeën tot leven komen en elke stap zorgvuldig wordt bepaald. Het resultaat zal een samenhangend ontwerp zijn waarin concept en creatie samenkomen om een krachtig verhaal te vertellen.

Brainstormsessie aanvragen

Stappenplan

Zo werkt ASEGA constructief aan jouw designklus:
  1. 01.

    Brainstormsessie met de klant

  2. 02.

    Conceptontwikkeling

  3. 03.

    Design & Editing

  4. 04.

    Feedback & verwerking

  5. 05.

    Oplevering en evt. implementatie

  6. 06.

    Marketing en promotie

Kosten Grafisch Design

De kosten van grafische designopdrachten kunnen sterk variëren, afhankelijk van het type design en de complexiteit ervan. Een simpel logo of een post voor social media kan relatief goedkoop te realiseren zijn, terwijl een professionele publicatie van een magazine of de creatie van een brandbook duurder uitvalt.

Factoren zoals de hoeveelheid deliverables, de omvang en uitwerking van het concept, de duur van het edit proces en de te halen deadline, spelen allemaal een rol in het kostenplaatje. Door deze elementen goed af te stemmen op het doel van het design, vinden we een passende balans tussen kwaliteit en kosten.

Brainstormsessie aanvragen

Contact us!

Plan nu kosteloos een brainstormsessie met ons om de mogelijkheden voor jouw videoproductie te verkennen.
Art Director Thomas de Heer

Let's talk!

Over jou