De creatie en implementatie van actuele TikTok content draagt bij aan je marketingdoelen! Bekijk hieronder welk type content het best bij je behoeften past.

Type TikTok content

TikTok content bestaat uit korte en pakkende video’s die geplaatst worden op het social media platform TikTok. Dé manier om de jongere doelgroep te bereiken doe je met deze content:

Humor & Lipsync


Grappige video's die vaak gebruik maken van populaire audiofragmenten of situaties uit het dagelijks leven.

Shopping & Winacties


Video's gericht op specifieke items uit de collectie van winkels en mogelijke winacties.

Explainers & Tutorials


Video's waarin gebruikers tips & tricks delen en uitleggen hoe iets werkt of gemaakt wordt.

Storytelling


Korte verhalen of persoonlijke ervaringen vanuit bijv. een humoristisch of emotioneel oogpunt.

Beauty & Fashion


Gericht op mode, make-up, en beauty. Deze content gaan vaak over producten of de nieuwste trends in mode.

Lifestyle & Gezondheid


Video's gericht op een gezonde levensstijl met o.a. work-outs, gezondheidsadvies, of motivatietips.

Educatieve content


Informatie over verschillende onderwerpen, gepresenteerd op een toegankelijke manier.

User Generated Content


Authentieke en geloofwaardige content gecreëerd door gebruikers waarin ervaringen worden gedeeld.

TikTok Content voor Cityplaza
TikTok Content voor Cityplaza

Creatie TikTok content

Het proces van het creëren van TikTok-content begint met een brainstormsessie, waarbij we samen de doelen en boodschap van jouw merk bepalen. We onderzoeken de laatste trends en bedenken creatieve manieren om jouw verhaal op een visueel aantrekkelijke en pakkende manier te presenteren. Vervolgens ontwikkelen we het concept en script, gericht op het TikTok-formaat, zodat de content snel de aandacht van je doelgroep trekt.

Na het bepalen van het concept, starten we met de opnames, waarbij we ervoor zorgen dat de beelden dynamisch zijn en de juiste energie uitstralen. Gedurende het hele proces blijven we in nauw contact met de klant, zodat we feedback kunnen verwerken en de content optimaal kunnen afstemmen op de wensen. In de laatste fase passen we de nodige bewerkingen toe, zoals muziek, tekst en effecten, om de video’s te perfectioneren en te zorgen dat ze impact maken. Het resultaat is samenhangende TikTok-content die niet alleen aantrekkelijk is, maar ook effectief de interactie met je doelgroep stimuleert.

Brainstormsessie aanvragen

Stappenplan

Zo werkt ASEGA constructief aan jouw TikTok content:
  1. 01.

    Brainstormsessie met de klant

  2. 02.

    Conceptontwikkeling

  3. 03.

    Planning en productie

  4. 04.

    Montage en feedback

  5. 05.

    Oplevering en evt. implementatie

  6. 06.

    Marketing en promotie

Contact us!

Plan nu kosteloos een brainstormsessie met ons om de mogelijkheden voor jouw TikTok content te verkennen.
Contentmanager Sophie van Hoogstraten

Let's talk!

Over jou