Type TikTok content
Humor & Lipsync
Grappige video's die vaak gebruik maken van populaire audiofragmenten of situaties uit het dagelijks leven.
Shopping & Winacties
Video's gericht op specifieke items uit de collectie van winkels en mogelijke winacties.
Explainers & Tutorials
Video's waarin gebruikers tips & tricks delen en uitleggen hoe iets werkt of gemaakt wordt.
Storytelling
Korte verhalen of persoonlijke ervaringen vanuit bijv. een humoristisch of emotioneel oogpunt.
Beauty & Fashion
Gericht op mode, make-up, en beauty. Deze content gaan vaak over producten of de nieuwste trends in mode.
Lifestyle & Gezondheid
Video's gericht op een gezonde levensstijl met o.a. work-outs, gezondheidsadvies, of motivatietips.
Educatieve content
Informatie over verschillende onderwerpen, gepresenteerd op een toegankelijke manier.
User Generated Content
Authentieke en geloofwaardige content gecreëerd door gebruikers waarin ervaringen worden gedeeld.
Creatie TikTok content
Om constructief aan TikTok content te kunnen blijven maken, heb je een gezamenlijke inspanning van creativiteit, communicatie en planning nodig. Van de eerste ideeën tot de uiteindelijke edits, elk onderdeel draagt bij aan de realisatie van content met een groot bereik en een hoge engagement.
Door helder te communiceren met de klant en open te staan voor feedback, zorgen we voor een dynamisch proces waarin ideeën tot leven komen en elke stap zorgvuldig wordt bepaald. Het resultaat is samenhangende TikTok content waarin concept en creatie samenkomen om zoveel mogelijk mensen aan te spreken.
Stappenplan
-
01.
Brainstormsessie met de klant
-
02.
Conceptontwikkeling
-
03.
Planning en productie
-
04.
Montage en feedback
-
05.
Oplevering en evt. implementatie
-
06.
Marketing en promotie
Kosten TikTok content
De kosten van de creatie van TikTok content kan variëren, afhankelijk van het type video, de hoeveelheid en de complexiteit ervan. Een simpele lipsync of een vlog voor een winkel kan relatief goedkoop te realiseren zijn, terwijl content voor een grote winactie of de realisatie van User Generated Content wat duurder uitvalt.
Factoren zoals de lengte en hoeveelheid van de video’s, concepting en planning, de locatie, de evt. inzet van modellen of influencers en post-productie werkzaamheden zoals de edit, spelen allemaal een rol in het kostenplaatje. Door deze elementen goed af te stemmen op het doel van de video, vinden we een passende balans tussen kwaliteit en kosten.